Minggu, 22 November 2015

Bromin merupakan bahan Penting Untuk Spa

Bromin merupakan bahan Penting Untuk Spa

Ia akan membantu untuk memastikan bahawa spa adalah betul bersih dan bebas daripada bakteria. Ini jadi semua orang boleh selamat masuk ke spa. Ia akan membantu untuk mempertimbangkan penggunaan bromin sebagai kimia spa. Ini adalah bahan kimia spa yang boleh bekerja dengan cara yang mudah.

Bromin berfungsi untuk mengendalikan bakteria masuk ke spa. Apa yang berlaku di sini adalah bahawa seseorang hanya boleh mengambil tablet bromin atau bahan lain yang menggunakan bahan kimia ini dan masukkan ke dalam air. Bahan kimia ini akan bekerja untuk menyasarkan pelbagai jenis bakteria di kolam renang.

Rawatan bromin biasa boleh bekerja secara tetap memastikan bahawa spa sentiasa bersih. Satu peraturan baik ibu jari adalah untuk mempertimbangkan menyemak air setiap dua minggu dan kemudian memasukkan kimia spa ini ke dalamnya.

Satu perkara penting untuk melihat tentang bahan kimia ini adalah bahawa ia boleh bekerja untuk menjaga bakteria pada kadar yang lebih kuat daripada klorin boleh. Bromin boleh bekerja untuk mengendalikan bakteria dalam hampir dengan cara yang sama seperti yang dilakukan oleh klorin. Walau bagaimanapun, ini jenis spa kimia akan digunakan untuk mengendalikan suhu yang lebih panas. Ia tidak akan menjadi kerengsaan kulit sama ada.

Faedah utama kimia spa ini ialah ia boleh bekerja untuk mengendalikan bahan-bahan berbahaya yang boleh merengsakan kulit. Ini termasuk perkara-perkara yang mungkin telah mendapat ke dalam air spa dari masa ke masa apabila di luar rumah. Ini semua adalah bahan-bahan yang mungkin tidak mudah dikendalikan oleh penapis biasa. Menggunakan bahan kimia seperti spa bromin untuk membunuh bahan ini boleh mengendalikan.

Ia akan membantu untuk mengetahui bahawa walaupun dengan faedah-faedah ini ia masih bahan kimia yang mempunyai asas klorin. Ia akan menjadi berbahaya kepada orang yang alah kepada klorin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar