Kamis, 19 November 2015

Cari Bagaimana Beribu Belajar Cara Berhenti Berpeluh berlebihan yang tidak pernah menyangka mereka boleh

Cari Bagaimana Beribu Belajar Cara Berhenti Berpeluh berlebihan yang tidak pernah menyangka mereka boleh

Bagaimana untuk menghentikan peluh berlebihan mungkin tidak di bahagian senarai anda, kecuali, anda adalah pesakit yang teruk hiperhidrosis (peluh berlebihan). Anda boleh bayangkan berpeluh begitu banyak yang anda perlu menukar pakaian empat atau lima kali sehari? Berpeluh berlebihan boleh menjadi suatu kacau ganggu, bukan sahaja untuk mangsa tetapi untuk rakan-rakan dan keluarga dengan baik.

Kerana kebanyakan orang tidak tahu bahawa peluh berlebihan adalah gangguan yang jarang berlaku, ia adalah perkara biasa untuk berfikir bahawa mangsa adalah benar-benar pelik atau sesuatu, yang mudah kerana mereka tidak tahu apa yang membuat peluh anda. Sebenarnya, hiperhidrosis yang boleh menjadi sangat memudaratkan imej diri yang, boleh merosakkan orang harga diri, keyakinan diri, & moral. Walaupun hiperhidrosis mungkin kelihatan tak boleh sembuh; ada rawatan yang dapat menghentikan peluh berlebihan yang mesra poket-book, dan tidak menyakitkan.

Satu rawatan terdiri daripada mengelakkan semua makanan panas dan pedas. Oleh kerana makanan-makanan meningkatkan suhu badan mereka harus dielakkan untuk mengelakkan berpeluh dalam keadaan penting.
Rawatan lain termasuk memakai pakaian yang longgar. Oleh kerana pakaian yang ketat memegang haba, ia adalah yang terbaik untuk mana pakaian yang longgar untuk menggalakkan aliran udara. Aliran udara menyejukkan badan dan membolehkan kelenjar peluh untuk aerate kerap.
Menguruskan tekanan juga rawatan lain. Tidak semua orang mengalami tekanan sebagai pencetus tetapi bagi mereka yang berbuat demikian, ia menjadi masalah. Walaupun ia adalah mustahil untuk mengelakkan diri dari tekanan, bagaimanapun, ia adalah mungkin untuk menguruskan cara anda menghadapi situasi yang sukar.
Salah satu rawatan yang paling jelas untuk menghentikan peluh berlebihan menggunakan antiperspirant yang. Kebanyakan yang terbaik terlebih kaunter antiperspirants mengandungi aluminium klorida yang merupakan bahan popular yang terdapat dalam banyak antiperspirants. Tetapi pada melihat keluar kerana antiperspirants ini boleh menyebabkan kerengsaan ketiak.
Seorang lain beberapa ubat semula jadi yang mungkin berkesan termasuk teh sage, cuka epal cider, dan madu mentah. Walaupun mungkin tidak berfungsi dalam setiap kes, mereka masih terbukti berkesan untuk berhenti berpeluh berlebihan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar