Minggu, 22 November 2015

Pemulihan Semulajadi Untuk Jangkitan kencing - Yang Bekerja Terbaik?

Pemulihan Semulajadi Untuk Jangkitan kencing - Yang Bekerja Terbaik?

Apabila ia datang untuk mendapat jangkitan saluran kencing, sesiapa yang pernah mempunyai satu tahu bagaimana tidak selesa mereka boleh. Jangkitan UTI pada asasnya adalah jangkitan yang berlaku, bermula pada saluran kencing. Ia boleh memberi kesan kepada buah pinggang, pundi kencing, salur kencing dan ureter juga. Jangkitan ini boleh terus terhad kepada pundi kencing sahaja, tetapi juga boleh disebarkan dan juga ke bahagian-bahagian lain dalam sistem. Satu ubat yang baik untuk jangkitan kencing adalah penting untuk mengurangkan gejala dan ketidakselesaan dengan seberapa segera yang mungkin. Terdapat pelbagai baik perubatan barat dan pilihan perubatan semula jadi yang tersedia untuk dipilih apabila memilih rawatan anda.

Apabila anda pergi ke pakar perubatan di dalam dunia perubatan barat, anda boleh mengharapkan bahawa penyelesaian yang disyorkan untuk jangkitan kencing menjadi ubat anti-bakteria. Secara umumnya, terdapat sedikit atau tidak ada pilihan lain untuk dipilih. Walau bagaimanapun, sesetengah percaya bahawa ini bukan yang terbaik ubat jangkitan UTI dan akan menegaskan bahawa anda cuba beberapa cara lain yang telah bekerja untuk orang selama berabad-abad. Beberapa bimbang bahawa jika anda berpegang kepada perubatan barat, anda akan membantu membangunkan UTI antibiotik tahan yang menjadikannya lebih sukar untuk melawan jangkitan saluran kencing. Salah satu ubat semula jadi yang paling popular adalah untuk minum jus, terutamanya baik jus kranberi lama.

Antara pilihan ubat semula jadi untuk jangkitan kencing uva ursi. Uva ursi adalah herba klasik yang disyorkan oleh mereka yang memilih untuk menggunakan ubat-ubat herba. Herba ini mempunyai beberapa kesan sampingan yang bagaimanapun yang membantu untuk tahu tentang awal daripada masa. Jangkitan saluran kencing adalah sangat tidak selesa, jadi anda akan mahu untuk menghilangkan secepat mungkin. Uva ursi boleh membuat air kencing kelihatan coklat atau hijau. Beberapa kesan sampingan lain termasuk masalah pencernaan, nada dalam telinga, dan loya. Berlebihan adalah mungkin dengan herba ini, jadi ia adalah yang terbaik untuk berhati-hati dengannya dan berunding dengan seseorang di kawasan ini kesihatan holistik pada penggunaannya. Ini ubat untuk jangkitan saluran kencing telah digunakan oleh ramai orang berjaya.

Terdapat beberapa pilihan lain apabila ia datang untuk mencari ubat-ubatan homeopati untuk jangkitan kencing. Sesetengah ubat-ubatan yang telah berjaya digunakan oleh orang lain termasuk ekor kuda, buchu, jagung sutera, goldenseal, akar marshmallow, dan herba lain. Pilih ubat yang paling sesuai untuk anda. Tiap-tiap orang adalah berbeza dan ubat-ubatan yang berbeza bekerja lebih baik bagi sesetengah daripada orang lain.

Kami mempunyai maklumat lanjut di laman web kami untuk ubat semula jadi dan ubat-ubatan homeopati untuk UTI. Layari laman web kami dengan menggunakan pautan di dalam kotak sumber kami di bawah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar